Připravuji prezentaci finálního projektu pro Kurs mediální vzdělanosti (bude to zároveň i článek pro Katolický týdeník).
Dávají vám názvy podkapitol (odstavců) smysl?
Připravuji prezentaci finálního projektu pro Kurs mediální vzdělanosti (bude to zároveň i článek pro Katolický týdeník).
Dávají vám názvy podkapitol (odstavců) smysl?
Jaká je cílovka té prezentace?
čtenáři Katydu
Běžný čtenář KT nebude vědět, co je to osmóza.
"Žij ctnostně" - nenašla bys něco méně toporného? Ono je totiž velmi problematické, co si čtenář KT dnes představí pod "ctnostným životem". Očekával byl, že život, který se co nejméně "míchá" do života reálného, protože v tom se člověk vždycky "ušpiní"
Examen virtuálního života - to zní dost velkolepě, ale opět bych předpokládal, že typický čtenář KT nebude vědět, co je to "examen".
Mám podobné poznámky, jako Jiří Zajíc - taky mě hned napadlo, že si nejsem jistá, co je to osmóza a examen, trochu kategoricky na mě působí i "Dvě přikázání na závěr", ale nevím, co je obsahem kapitoly, abych navrhla jiné řešení...
Tak nakoenc si vybrali jen tu část priniknout do týlu nepřítele. A tomu asi rozumí každý.
Ale mě zajímá ten článek CELÝ